"To kill or not to kill? That is the question!"
Hey, this is Annie(speare) signing in! I'm an 18 year-old girl from Germany, part time student, full time simmer!

Couch Potato | Vegetarian | Good Sense of Humor | Socially Awkward | Over-Emotional
(and at least 10 more)

WCIF messages welcome xD

♥once a simmer, always a simmer♥

Currently playing:
Precious Pt.2
Crystal PGC

Reblogs, personal stuff and sims nsfw tagged as such.

 

elvination asked
HELLO! *HUGS YOU REAL TIGHT* WOULD YOU PLEASE SEND THIS TO THE FIRST TEN PEOPLE ON YOUR DASH TO KEEP IT GOING? MAKE SOMEONES DAY WITH A HUG! ♥

I WILL!

*HUGS BACK REAL TIGHT*

You don’t know about the feelings this gives me bc you don’t know about further connections and plans but I wanna tell you all but I can’t so I’ll have to hurry up and write her story.

I feel so terrible not replying to all the cute comments you left me while I was gone…

Need to change this soon and I will!

I’ve just got three questions.

1. I was thinking of testing Roaring Heights soon…would you be okay with Nita (I have neglected her for too long) or should there be berries too?

2. I think I need to get the ts4 demo bc even tho gameplay has really not convinced me and I don’t wanna talk about the price either but making sims looks fun. I just don’t have a origin account…is there any other way to get it?

3. I really want Lily to get older so she can have babies. Should I just do it and continue to play with her as a YA?

Posts today or tomorrow :)

;____________________________________________________________________________________________;

(Source: spideys)

I got all these cute messages while I was gone!!! Thank you so much everyone ♥
I need to spread at least one of those but I don’t like the favorites idea and the ones on my dash are always the same so I think I’m gonna go with something different and send them to those who have always supported me without getting enough credit. You guys need to know I love you!!

I got all these cute messages while I was gone!!! Thank you so much everyone ♥

I need to spread at least one of those but I don’t like the favorites idea and the ones on my dash are always the same so I think I’m gonna go with something different and send them to those who have always supported me without getting enough credit. You guys need to know I love you!!

fluffi-b3ar asked
I'm super curious on what kinda computer you use because your graphics are amazing and I can never get mine to look that amazing!

Soo…hope I’m doing this right and put all the important information in it.

Also, sorry it took me so long! But after all I didn’t take my laptop with me when I went on vacation…;)

My specs are:

MSI C70 (I think that’s what it’s called)

Windows 7 64 bit

1 TB Hard Drive

8 GB Memory

Intel i7-4702MQ 2.20 GHz

Basically! Leaving this here for everyone.

And thank you, of course :)

bansheesmoke:

I don’t even have anything to say for this. XD

Yay bbs ;-; I missed them as a couple and now…they’re so perfect it’s not even possible xD

bansheesmoke:

I don’t even have anything to say for this. XD

Yay bbs ;-; I missed them as a couple and now…they’re so perfect it’s not even possible xD